Get Adobe Flash player

Костюшко Олексій Леонідович











  • 1 - 0001_500x707.jpg
  • 1 - 0002_500x707.jpg
  • 1 - 0003_500x707.jpg
  • 1 - 0004_500x353.jpg
  • 1 - 0005_500x707.jpg
  • 1 - 0006_500x707.jpg
  • 1 - 0007_500x707.jpg
  • 1 - 0008_500x724.jpg
  • 1 - 0009_500x707.jpg
  • 1 - 0010_500x707.jpg
  • 1 - 0011_500x707.jpg
  • 1 - 0012_500x707.jpg
  • 1 - 0013_500x707.jpg
  • 1 - 0014_500x707.jpg
  • 1 - 0015_500x707.jpg
  • 1 - 0016_500x707.jpg
  • 1 - 0017_500x707.jpg
  • 1 - 0018_500x353.jpg
  • 1 - 0019_500x353.jpg
  • 1 - 0020_500x353.jpg
  • 1 - 0021_500x353.jpg
  • 1 - 0022_500x707.jpg
  • 1 - 0023_500x707.jpg
  • 1 - 0024_500x707.jpg
  • 1 - 0025_500x707.jpg
  • 1 - 0026_500x353.jpg
  • 1 - 0027_500x707.jpg
  • 1 - 0028_500x707.jpg
  • 1 - 0029_500x707.jpg
  • 1 - 0030_500x707.jpg
  • 1 - 0031_500x707.jpg
  • 1 - 0032_500x707.jpg
  • 1 - 0033_500x707.jpg
  • 1 - 0034_500x353.jpg
  • 1 - 0035_500x353.jpg
  • 1 - 0036_500x707.jpg
  • 1 - 0037_500x707.jpg
  • 1 - 0038_500x647.jpg
  • 1 - 0039_500x707.jpg
  • 1 - 0040_500x707.jpg
  • 1 - 0041_500x353.jpg
  • 1 - 0042_500x724.jpg
  • 1 - 0043_500x353.jpg
  • 1 - 0044_500x707.jpg
  • 1 - 0045_500x707.jpg
  • 1 - 0046_500x707.jpg
  • 1 - 0047_500x353.jpg
  • 1 - 0048_500x353.jpg
  • 18.jpg

ЗМІСТ

1. Загальні відомості

Інструктор по спорту Одеського комунального навчального закладу «Дитячий будинок «Перлинка» Одеської міської ради Одеської області – Костюшко Олексій Леонідович, 29.05.1977 року народження.

Освіта – повна вища. В 1999 році закінчив Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського та отримав кваліфікацію: «Вчитель фізичної культури в спеціальних дитячих закладах, методист лікувальної фізкультури».

2. Трудовий та педагогічний стаж

Трудовий та педагогічний стаж – 16 р. і 2 м. станом на 01.11.2015.

З 2009 року працюю за сумісництвом у ДБ «Перлинка»

Присвоєння кваліфікаційної категорії:

в 2002 році – ІІ категорія

в 2007 році – І категорія

в 2012 році – спеціаліст вищої категорії

в 2012 році – участь у дводенному тренінгу «Педагогіка травми».

3. Самоосвіта

Вивчаю праці І.Д. Беха, А.С. Макаренко та В.А. Сухомлинського

Моєю головною метою є: постійне удосконалення теоретичних знань та практичних навичок з усіх видів спорту котрі можна задіяти в межах дитячого будинку, регулярно приймаю участь у тренінгах, семінарах, методичних часах і змаганнях з даних видів спорту.

4. Самоосвіта при формуванні особистості дітей-сиріт

Формування особистості дітей-сиріт здебільшого відбувається у стані депривації, який представляє собою втрату однієї з безумовно необхідних умов формування особистості - родини. У цьому випадку деприваційний негативний вплив на особистість дитини являє собою комплекс факторів біологічної та соціальної природи, які спричиняють, в остаточному підсумку, соціальну і психічну діяльність людини. Спектр проявів соціальних, психологічних, фізіологічних і педагогічних проблем адаптації дітей-сиріт надзвичайно великий. 

         Подолання негативного впливу дитячого будинку педагогічними методами, а також за допомогою прийомної родини може бути ефективним за умови вирішення відповідних матеріальних, економічних, психологічних, моральних та соціокультурних проблем.

У зв'язку з тим, що індивідуальна соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами і дітьми, позбавленими батьківського піклування нерозривно пов'язана з наданням соціальної, педагогічної, психологічної підтримки самим дітям, то спектр методик цієї роботи досить широкий: тренування дітей різними видами спорту, масові збори з участю спортсменів з других команд, різноманітні виїзди на змагання.

Індивідуальна соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами  і дітьми, позбавленими батьківського піклування розглядається як оптимально підібраний відповідно до заданих умов комплекс соціальних і педагогічних засобів, які включають методи, процедури, ресурси (матеріальні, людські, тимчасові, інформаційні) і технології, які застосовуються для вирішення чітко сформульованої соціально-педагогічної проблеми дитини, дозволяючи досягти ефективного результату в повсякденному житті та спорті, де спорт являється як засіб досягнення мети, самореалізації та соціалізації вихованців.

 Ще одним способом тренування є самовиховання. Він включає самовивчення, самооцінку; переоцінку власної особистості; самоаналіз, переоцінку минулого, виявлення індивідуальних «психологічних бар'єрів»; створення бажаного позитивного образа «Я». Цей метод побудований на використанні прийомів самопереконання, самозаохочення та самонавіювання і реалізується в ситуації діяльності і спілкування дітей. Безсумнівним його достоїнством є використання дитиною в повсякденному житті і діяльності навичок, отриманих у результаті соціально-педагогічної роботи.

Найбільш ефективні результати в роботі з дітьми-сиротами  і позбавленими батьківського піклування спостерігаються при індивідуальному підході, коли враховуються індивідуальні та вікові особливості дітей.

Індивідуальна соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами  і дітьми, позбавленими батьківського піклування розглядається як оптимально підібраний відповідно до заданих умов комплекс соціальних і педагогічних засобів, які включають методи, процедури, ресурси (матеріальні, людські, тимчасові, інформаційні) і технології, які застосовуються для вирішення чітко сформульованої соціально-педагогічної проблеми дитини, дозволяючи досягти ефективного результату.

Така робота будується із врахуванням індивідуальних особливостей дітей (темперамент і характер, здібності і схильності, мотиви, інтереси та ін.), у значній мірі впливаючи на їх поведінку в різних життєвих ситуаціях.

Специфіка індивідуальної соціальної роботи з дітьми-сиротами  і дітьми, позбавленими батьківського піклування полягає також у гнучкому використанні різних результатів виховання і розвитку кожної дитини.

5. Основні види спорту у ДБ «Перлинка»

Основними видами спорту у дитячому будинку «Перлинка» є настільний теніс та гирьовий спорт.

6. Користь настільного тенісу в житті дитини

Настільний теніс - не тільки захоплююча, але й корисна для здоров'я гра. Вона надає позитивний вплив на багато систем організму і дає потужний психотерапевтичний ефект.

Фізична користь

1. Спритність, швидкість реакції. 120-170 км / год - таку швидкість може розвивати м'яч у настільному тенісі, а траєкторія змінюється після кожного удару. Супернику припадає майже щомиті приймати рішення і встигати зробити потрібний рух. Професійні гравці в настільний теніс мають найкращу координацію рухів, поступаючись тільки канатохідцям. Не випадково боксери регулярно грають в настільний теніс, щоб виробити високу швидкість реакції.

2. Тренування вестибулярного апарату. Чітко рухатися і постійно стежити за м'ячем, який змінює напрямок і рухається з неймовірною швидкістю - краща вправа для розвитку вестибулярного апарату. Настільний теніс рекомендується всім, хто страждає від заколисування в транспорті.

3. Гарний зір. Одне з найбільш корисних вправ для очей - це по черзі дивитися на предмет поруч з собою, а потім - у видаленні. Граючи в настільний теніс, людина постійно стежить поглядом за м'ячиком, який знаходиться то близько, то далеко. При цьому м’ячик ще й рухається в різних напрямках. Таке тренування для очей допомагає підтримувати відмінний зір, знімає втому після тривалої роботи з комп'ютером. Офтальмологи рекомендують заняття настільним тенісом і короткозорим, і далекозорим, а також, після операцій на очах.

4. Здорове серце, витривалість. Швидкий темп гри та інтенсивне рівномірне навантаження допомагають зміцнити серцево-судинну систему, привести тиск в норму. Кровообіг підсилюється вже на другій хвилині тренування, тому збільшується і споживання кисню. Такий ефект дають різні види аеробних навантажень, але тільки в настільному тенісі обсяг споживання кисню досягає настільки високих показників (вище - лише у водному поло).

5. Розвиток великої і дрібної моторики. Гра в настільний теніс відточує рухи кистей до ювелірного досконалості. Під час одного сету гравець змінює положення руки, що тримає ракетку, кілька сотень і навіть тисяч разів. Настільний теніс сприяє формуванню акуратного каліграфічного почерку, допомагає в розвитку художніх здібностей. Заняття настільний теніс особливо рекомендуються для дітей, яким важко дається письмо і читання.

6. Зміцнення м'язів. Граючи в настільний теніс, спортсмен тримає ноги в напівзігнутому положенні і знаходиться переважно на носках - це допомагає задіяти м'язи ніг особливо ефективно. А кожен удар супроводжується швидким поворотом тулуба, часом навіть дуже різким. Саме такий рух добре розвиває косі м'язи живота і формує красивий прес.

7. Схуднення. За енергетичним витратам настільний теніс займає 5 місце (знаходиться між великим тенісом і плаванням «брасом»). Аеробне навантаження, стрімкий темп і відсутність тривалих пауз допомагає швидко скидати зайві кілограми.

8. Гнучкість. Настільний теніс розвиває і підтримує високу рухливість суглобів. Задіяні променезап'ястковий, ліктьовий, плечовий і тазостегновий суглоби, хребетний стовп. Гнучкість допомагає гравцеві блискавично реагувати на рух м'яча і відповідати точним ударом. А в житті гнучкість дає можливість зберегти активний спосіб життя до глибокої старості.

Психотерапевтична користь

1. Самоконтроль. У настільному тенісі частки секунди вирішують все. Тому навіть миттєве роздратування може привести до поразки. Гравці в настільний теніс вміють контролювати свої емоції на такому рівні, що і в повсякденному житті рідко втрачають самовладання.

2. Висока концентрація уваги. Гравець постійно тримає в голові і загальну картину матчу, і пам'ятає рахунок, і перебирає можливі техніки. Однак при цьому він ще безперервно стежить за м'ячем, не упускаючи його з виду навіть на частку секунди. А гра йде на неймовірній швидкості. Гранична концентрація уваги - необхідна складова успіху в настільному тенісі. Тому фахівцям, які працюють в тих областях, де мова йде про життя людей (диспетчери, оператори небезпечної техніки), рекомендується регулярно грати в настільний теніс.

3. Розвиток аналітичного та оперативного мислення. Гравець настільного тенісу повинен, як і шахіст, продумувати на кілька ходів вперед. Але при цьому в настільному тенісі немає ніяких пауз, щоб поміркувати. Крім того, в настільному тенісі важливо вчасно «зловити» суперника і перехитрити його. Вирішення таких завдань у швидкому темпі допомагає розвивати мислення, гра вчить прогнозувати.

4. Зняття синдрому хронічної втоми, лікування стресів. Під час гри в настільний теніс неможливо думати ні про що, крім самої гри. Всім іншим думкам просто не залишається місця. Після завершення сету проблеми не здаються настільки серйозними, і нерідко з'являється саме відповідне рішення. Інтенсивне фізичне навантаження також сприяє зняттю напруги, а радість перемоги піднімає настрій.

Настільний теніс - гра для тих, хто піклується про своє здоров'я.

7. Користь гирьового спорту в житті дитини

Ввести щось нове в одноманітність тренувань вам допоможе гирьовий спорт. Він корисний для багатьох спортсменів, а також для простих любителів.

Займатися скрізь і в будь-який час

Для занять гирьовим спортом вам не треба ходити в спортзал або купувати дороге громіздке обладнання. Крім невеликого простору, який є у будь-квартирі і самих гирь нічого не потрібно. Для новачків підійдуть дві гирі по 16 кг. Потім, у міру зростання сили і витривалості, можна придбати більш важкі снаряди в 24 або 32 кг.

Навчитися «відчувати» своє тіло

Вправи, які виробляються з гирями - це махи, поштовхи і ривки. Вони дуже корисні для суглобів і відмінно розвивають спритність. Регулярні тренування навчать вас «відчувати» своє тіло. Набуті навички під час тренувань згодяться і в повсякденному житті, так як основні рухи, які ми здійснюємо в побуті, дуже схожі на вправи з гирями.

Сила передпліч

Гирьовий спорт розвиває у спортсмена в першу чергу м'язи передпліччя і сильний хват. Набагато гарніше, коли у людини саме сильні, а не величезні передпліччя. А сильний хват придасться в інших силових вправах, наприклад в підтягуваннях, де часом слабкі передпліччя не дають повністю розкритися іншим м'язам, тому число повторень знижується.

Збільшення інтенсивності росту м'язів

Гнучкі та еластичні м'язи ростуть значно швидше, тому гирьовий спорт сприяє зростанню м'язової маси за рахунок високоамплітудних і інтенсивних вправ, які відмінно розвивають гнучкість. До того ж гирі максимально навантажують м'язи за рахунок ефекту додаткового зусилля, і однієї комплексної гирьовий тренування вистачить, щоб замінити один сеанс в тренажерному залі.

Розвиток сили та витривалості

Гирьовий спорт, як ні що інше, розвиває силову витривалість. А це якість є найнеобхіднішою в повсякденному житті. Щоб підняти важку вагу, досить мати силу, але щоб її перенести кудись, потрібно мати силову витривалість. Саме тому гирьовий спорт допоможе, не напружуючись, носити важкі предмети. Крім того, силова витривалість розвиває загальну витривалість, тому гирьовий спорт буде корисний бігунам на довгі дистанції і плавцям і зможе значно підвищити їх результати.

Немає необхідності кидати ваш вид спорту, або навіть тренажерний зал, переходячи виключно на гирьовий спорт. Але додати в свої тренування вправи з гирями необхідно будь-якому спортсмену. Це допоможе розвинути ті групи м'язів, які важко розвинути без гир, а також підвищити силову і загальну витривалість.

8. Навчальна програма настільний теніс

Загальна фізична підготовка

Стройові вправи. Поняття про стрій та команди. Шеренга, колона, дистанція та інтервал. Види строю – в одну та дві шеренги, у колону по одному, по двоє. Перешикування. Попередня та виконавча частина команди. Основна стійка. Дії у строю на місці та під час руху: шикування, вирівнювання строю, розрахунок в строю, повороти та напівобертання. Перехід з кроку на біг з бігу на крок. Зміна швидкості руху. Зупинка під час руху кроком та бігом. Удосконалення навичок виконання стройових команд, перешикувань, поворотів, руху строєм, зупинок

Гімнастичні вправи. Для м’язів рук та плечового поясу. Без предметів – індивідуальні та у парах. З набивними м’ячами: підіймання, опускання, перекидання з однієї руки на іншу, над головою, перед собою, за спиною, кидки та ловля; у парах, тримаючись за м’яч – вправи на опір. З гімнастичними палками, гантелями, гумовими амортизаторами. На приладах масового типу – виси, упори, розмахування у висах та упорах, підтягування, розгинання рук в упорі, лазіння по канату. З набивними м’ячами: лежачи на спині, а також обличчям донизу – згинання та підіймання ніг (м’яч затиснутий між ступнями ніг). Вигинання, нахили, вправи з партнером. На гімнастичній стінці. Підйом з обертаннями. Біг, стрибки, присідання з різних вихідних положень з ускладненнями. Стрибки вгору з прямого розбігу ( з містка), зігнувши ноги, через планку ( мотузок). Стрибки з підкидного містка в різних положеннях, з обертанням. Опорні стрибки. Вправи з м’ячем. На гімнастичній лаві. Зі скакалкою

Акробатичні вправи. Групування навприсядки, сидячи, лежачи на спині. Перекат у групуванні, лежачі на спині (вперед, назад), з положення сидячи, з упору присівши та з основної стійки. Перекати вперед і назад, прогинаючись, лежачи на стегнах, спираючись і не спираючись. Перекати у групуванні та зігнувшись у стійці на лопатках. Стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. Стійка на руках за допомогою партнера або спираючись ногами об стінку. Перевороти уперед та назад. Підготовчі вправи для містка. Місток з допомогою партнера та самостійно.

Легкоатлетичні вправи. Біг. Біг з прискоренням до 30-40м. Низький старт і стартовий розбіг до 60м. Повторний біг 2-3 х 20-30м. Естафетний біг ( етапи до 40-50м). Біг 60-100м з перешкодами (4-10 перешкод). Біг упереміжку з ходьбою. Кросовий біг. Стрибки через планку з поворотом на 90 та 180* з прямого розбігу. Стрибки вгору з розбігу способом «переступання». Стрибки у довжину з місця. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Потрійний стрибок. Багаторазові стрибки з місця та з розбігу. Кидки малого м’яча з місця в стінку чи щит на дальність відскоку, на дальність, на точність

Спортивні ігри. Баскетбол і ручний м’яч 7х7, футбол і волейбол - основні прийоми за спрощеними правилами. Рухливі ігри. Естафети з м’ячем, зі стрибками.

Рухливі ігри. « Гонка» м’ячів. Влучно в ціль. Рухлива ціль. Ціль, що котиться. Естафети - з м’ячем, бігом, стрибками, передачею, зустрічна естафета. Боротьба за м’яч.

Силові вправи. Вправи для м язів рук і плечового поясу: підтягування на поперечці; згинання та розгинання рук в упорі лежачи на підлозі; згинання та розгинання рук в упорі на брусах; вправи з гантелями. Вправи з гантелями з імітацією атакуючого удару, накату, підрізки. Імітація ударів ракеткою з обтяженням (велика щільність, багаторазове повторення).

Вправи для м'язів ніг: підскоки на одній нозі, на двох ногах, у положенні присіду;біг по сходинках ( на швидкість); присідання зі штангою на плечах; стрибки зі штангою; штанга на плечах – ковзний крок у положенні напівприсіду, переступання у боки, рух перехресним кроком.

Вправи для м'язів поперекової ділянки: підіймання тулуба з положення лежачи; підіймання ніг з положення лежачи; підіймання тулуба вперед з положення лежачи на підлозі з піднятими ногами; підіймання ніг у положенні вису на шведській стінці спиною до стіни.

Вправи з набивним м’ячем: передача м’яча з-за голови; передача м’яча з положення сидячи з поворотом тулуба; передача м’яча з положення лежачи; передача м’яча з положення лежачи ногами.

Вправи для розвитку швидкості та спритності: біг на короткі відрізки (8-15м); біг і ковзні стрибки зі швидкою зміною напрямку руху; раптові випади з різних положень; пробіжки з м’ячем; рухливі ігри; вправи зі скакалкою-1хв.; біг по сходинках; біг на місці з високим підніманням стегна; біг з прискоренням; біг з різною швидкістю (30м-швидко, 30м-повільно); біг дрібним кроком з переходом на прискорення; зустрічні естафети; біг «змійкою»; перехресний крок (ширина 2,5м,5х30с); повороти тулуба в положенні сидячи (4х30с); стрибки у боки; пересування боком (20м-25с, 3 никла); пересування боком стрибками; стрибки через гімнастичну лаву в максимальному темпі; стрибки на лаву однією чи двома ногами у максимальному темпі

Вправи для розвитку витривалості: біг на 100м, 800м, 1500, 3000м; перемінний біг (крос 12хв.) з обумовленою дистанцією; біг з прискоренням 50м + повільний біг 50м (10раз); швидкий біг 30м + повільний біг 50м (15 раз); вправи зі скакалкою – 3хв.; біг з імітацією ударів по м'ячу з поворотом тулуба – 3хв.; кидки набивного м’яча (2кг) з поворотом тулуба; кидки набивного м’яча вбік, з-за голови.

Вправи для розвитку гнучкості: ходьба випадами; пружисті присідання у положенні випаду, напівшпагату ; махові рухи руками, ногами у різні боки з амплітудою, що поступово збільшується; те ж саме, але з невеликими навантаженнями; пружисті нахили тулуба вперед, у боки, назад, обертання з різних позицій; те ж саме з навантаженням; те ж саме з партнером, з предметами ( булава, м’яч, гімнастична палка тощо).

Вправи на розвиток стрибучості: стрибки вбік і через гімнастичну лаву на одній та двох ногах; стрибки на місці, ноги нарізно, руки торкаються носків; 12 стрибки на місці з підтягуванням ніг до грудей, стрибки з прогинанням назад ( можна з перешкодою); стрибки на одній нозі на носках з багаторазовим повторенням ( з обумовленою відстанню); те ж саме з навантаженням; стрибки зі скакалкою, зі скакалкою зігнувши ноги; стрибки з розбігу та з місця в висоту та довжину; потрійний стрибок; діставання речей, підвішених на висоті, поштовхом однією та двома ногами; біг і стрибки по сходинках або вгору в заданому ритмі та темпі.

Спеціальна фізична підготовка

Спеціальні вправи. Стрибки з місця у довжину, вбік, вгору, через гімнастичну лаву. Багатоскоки на одній нозі, з ноги на ногу, поштовхом двома ногами. Стискання в долонях тенісного м’яча. Підскоки з навантаженням. Присідання на одній нозі «пістолетик». Обертання кистю з ракеткою з обтяженням. Жонглювання м’ячем однією, двома руками. Вправи з м’ячем і ракеткою. Імітація ударів з ракеткою, без ракетки, з ракеткою з обтяженнями, біля стола, стінки, дзеркала, з тренажерами. Імітація нападаючих ударів з набивним м’ячем. Гра обтяженою ракеткою (манжетами, паском). Гра у «крутилку» в один бік, в другий за рахунок пересування на двох або одній нозі. Гра двома ракетками, гра «неігровою» рукою. Гра на двох столах. Гра двома м’ячами. Гра одного проти двох або трьох спортсменів. Естафети та ігри з елементами гри у настільний теніс. Вправи для пальців рук.

Вправи для розвитку швидкості реакції.

1. Реакція на непередбачену зміну напрямку руху м’яча (виконується з контр накатів).

1.1. Партнер А, що знаходиться у поліпшених умовах (отримує м’ячі у заздалегідь обумовленому напрямку та визначеної довжини польоту), за попередньо обумовленою черговістю(1,2,3 і т.д.) посилає м’яч у вільному напрямку

1.2. Партнер А, що знаходиться у поліпшених умовах (див.1.1), заздалегідь визначений за черговістю м’яч посилає різким ударом у будь-якому напрямку.

1.3. Партнер А, що знаходиться у поліпшених умовах (див.1.1), усі м’ячі подає накатами в будь-якому напрямку.

1.4. Те ж саме в умовах гри на рахунок. Той, хто подає, виступає як партнер А. Усі подачі – накатом.

2. Реакція на раптову зміну довжини польоту м’яча (виконується з контр накатів).

2.1. Партнер А, що знаходиться у поліпшених умовах (див.1.1), будь-який за черговістю м’яч спрямовує коротше (не далі середини стола). Партнер Б повинен перейти від накату до атакуючого удару.

2.2. Те ж саме, але виконується обома спортсменами одночасно.

3. Реакція на раптову зміну характеру обертання м’яча (виконується з контр накатів).

3.1. Партнер А, що знаходиться у поліпшених умовах (див.1.1), за обумовленою заздалегідь черговістю посилає м’яч, змінюючи характер його обертання.

4. Удосконалення реакції за рахунок підвищення частоти ударів.

4.1. Тренер (партнер) викидає м’яч у заздалегідь обумовленому напрямку з частотою, що перевищує ігрову.

4.2. Тренер (партнер) викидає велику кількість м’ячів із заздалегідь обумовленою зміною напрямків або характеру обертань. Частота перевищує ігрову.

4.3. Тренер (партнер) викидає велику кількість м’ячів у непередбачених напрямках і з різним характером обертань. Частота перевищує ігрову.

4.4. Можливе ускладнення вправ за рахунок: - вирішення більш складних завдань залежно від рівня розвитку різних видів реагування; - пристосування їх для одноразового реагування обох партнерів; - виконання їх в умовах гри на рахунок. Можна використовувати ці вправи з обмеженням часу реагування за рахунок раптової появи м’яча (стіл розділяється непрозорою перебіркою висотою близько 1м з прорізом приблизно 20см для м’яча, що летить). Також суттєве значення має спостереження за підготовчими діями спортсмена та зміна позиції суперника

Вправи для розвитку швидкості пересувань .

1. Гра зі своєї половини стола одним видом удару ( тільки справа чи зліва).

2. Гра з однієї точки стола (по черзі справа, зліва).

3. Гра удвох на двох столах.

4. Гра на двох зсунутих столах.

5. Пересування у парі.

6. Переміщення у 3-метровій зоні з імітацією ударів у завершальних точках переміщення (у год.).

7. Переміщення у 4-метровій зоні з імітацією ударів у завершальних точках переміщення (у год.).

Вправи для розвитку швидкості ударних рухів.

1. Удар по «свічках».

2. Те ж саме, але з великою кількістю м’ячів.

3. Удари з обтяженням окремих частин руки (важка ракетка, навантаження на м’язі кисті, передпліччя).

4. Імітація ударів ракеткою з обтяженням.

5. Статичні імітаційні удари з додатковим зусиллям під час прискорення.

6. Обертання ракеткою велосипедного колеса із закріпленою віссю.

7. Багаторазові удари атакуючого характеру (вправи з великою кількістю м’ячів). На тренуваннях використовуються як окремі вправи (для вирішення одного завдання), так і сполучені (для вирішення відразу декількох завдань).

Техніко – тактична підготовка

Технічна підготовка

Техніка настільного тенісу – це комплекс спеціальних засобів, потрібних спортсмену для успішного ведення гри.

Техніка гри дає можливість вирішувати конкретні тактичні завдання у різних ігрових ситуаціях.

Враховуючи особливості діяльності гравців з настільного тенісу, всі спеціальні рухи та спеціалізовані положення класифікуються на чотири групи: 1 – вихідне положення (стійка); 2 – способи тримання ракетки; 3 – пересування; 4 – технічні прийоми

Вихідне положення:

- правобічне – з півобертом лівим боком до суперника;

- нейтральне – обличчям до столу;

- лівобічне – з півобертом правим боком до суперника.

Способи тримання ракетки (захвату):

- горизонтальна (європейська);

- вертикальна (азіатська).

Способи пересування гравців:

- безкроковий – без перенесення центру ваги, з невеликим перенесенням центру ваги, з повним перенесенням центру ваги;

- кроками – випадами, переступанням, приставними, схресними, одно- кроковим;

- кидки – з правої, з лівої ноги, з поворотом тулуба, з нахилом тулуба вперед, у боки.

Технічні прийоми

До основних технічних прийомів належать: удар-подача; удар-накат; удар- підрізка; удар «топ-спин»; удар «свічка»; удар-підставка. Усі технічні прийоми виконуються справа та зліва. Їх розрізнюють за:

- довжиною траєкторії польоту м’яча – коротка, середня, довга, скорочена;

- місцем виконання технічної дії – з ближньої, дальньої, середньої зони: з лівої, з правої частини столу, із середини ;

- рухом частини руки – кистьовий, ліктьовий, плечовий;

- висотою траєкторії польоту м’яча – висока, низька, нормальна, що зависає;

- характером обертання м’яча – плоске, бокове, змішане, з нижнім і верхнім обертанням;

- напрямком виконання технічної дії – по діагоналі, по прямій, у середину;

- моментом виконання ударів – з напівльоту, у найвищій точці відскоку, який підіймається і спадає;

- силою виконання технічної дії – сильна, середня, слабка, пригальмована;

- швидкістю польоту м’яча – повільна, середня, швидка

Імітаційні вправи

Так називають вправи, які виконують з ракеткою але без м’яча. Ці вправи дуже корисні не тільки для розминки, але й для удосконалення гри.

Імітаційні вправи допомагають правильно освоїти рухову структуру руху в цілому й окремих його фазах. Головне при використанні вправ, що імітують техніку ударів і пересувань – це багаторазове повторення удару в умовах, близьких до змагань. Якщо щодня потроху повторювати такі вправи, це дозволяє швидко й правильно освоїти техніку ударів та техніку пересувань, а також натренувати м’язи рук, тулуба, нижніх кінцівок, які найбільше беруть участь у грі.

При виконанні імітаційних вправ звернути увагу на наступні моменти:

- вправи виконувати не більше 20 – 30 секунд або 10 – 15 разів, по 2 – 3 серії;

- під час виконання вправ стежити за правильністю рухів, подумки уявляти собі ігрову ситуацію, а також подумки контролювати свої рухи;

- спочатку виконувати рухи повільно, обов’язково контролюючи їх, в наступних серіях можна підвищити швидкість ударів і пересувань, а також міняти ритм вправи.

Важливо навчитися правильно тримати ракетку й виконувати різні вправи з ракеткою й м’ячем поза столом, тому що це допоможе швидше освоїти техніку гри. Імітаційні вправи дозволяють освоїти усі рухи удару як єдиного цілого, повторюючи їх серіями, а для того щоб мати можливість контролювати правильність виконання рухів краще виконувати імітаційні вправи перед дзеркалом.

Вправи можна виконувати по заздалегідь певній програмі під рахунок або в певному темпі, або довільно за бажанням, наприклад – гра з тінню або уявлюваним суперником. Найбільший ефект для розвитку необхідних для гравця якостей дають імітаційні вправи, які виконують по зоровому або звуковому сигналі.

Колі освоєна техніка ударів можна переходити до удосконалення її у цілому й окремих елементів. Для цього треба використати вправи, що імітують техніку цих ударів у спрощених умовах.

Такого ж типу вправи можна використати й для удосконалення техніки пересувань. А для роботи над удосконаленням просторово – тимчасових параметрів техніки гри варто взяти імітаційні вправи, які виконуються з різною швидкістю, з різною амплітудою руху ( як в цілому, так й окремих ланок руки), з різним ритмом

Тактична підготовка

Тактична підготовка – це удосконалення раціональних прийомів вирішення завдань, які виникають у процесі змагань.

Тактика гри – складова майстерність спортсмена, завданням якої є доцільне застосування засобів, способів і форм ведення гри проти конкретного суперника і за конкретних умов для досягнення поставленої мети. Засоби ведення гри – технічні прийоми.

Способи ведення гри – тактичні комбінації.

Форми ведення гри - це зовнішній прояв тактичних дій. За засобами , способами та формами ведення гри тенісисти поділяються на нападаючих, захисників і гравців комбінованого стилю (універсали).

Тактична майстерність гравців залежить від їх технічної підготовленості, тактичного мислення і змагального досвіду. Рівень тактичної майстерності значною мірою пов'язаний зі здібностями спортсмена швидко оцінювати ігрову ситуацію та прогнозувати подальший розвиток подій, умінням коректувати власні дії. Тактика гри базується на захопленні та перейманні ініціативи.

Напрямок тактичної підготовки – вивчення тактичних комбінацій, розвинення здібностей діяти самостійно у різних ігрових ситуаціях.

Для удосконалення тактики гри потрібно:

- орієнтуватися на практичне вирішення тактичних завдань;

- добирати вправи для моделювання техніко – тактичних варіантів гри;

- чергувати тактичні варіанти гри та комбінації;

- під час тренувань використовувати вправи, запозичені із змагальної діяльності (модельні);

- добирати вправи щодо індивідуалізації тренувального процесу

Тактика подач

Подача – технічний прийом, з якого починається тактична атака. Вона відіграє важливу роль у побудові тактики гри. Подачі належать до активних засобів нападу та боротьби за ініціативу. Щоб подача була ефективною зброєю нападу треба досконало оволодіти всіма способами подач і використовувати їх залежно від конкретних обставин. Подача має відрізнятися точністю та силою польоту м’яча зі зміною напрямку його обертання, динамічністю, різноманітністю, бо цей технічний прийом є початком побудови тактичної комбінації.

Тактика одичної гри

Спортсмен до початку зустрічі повинен мати уявлення про ігрові та психологічні особливості свого суперника. Під час складання тактичного плану потрібно врахувати рівень фізичної підготовленості суперника, його психологічні особливості та слабкі боки, вивчити особливості стилю гри та відпрацювати тактичні варіанти.

Тактика парної гри

Успіх у парних іграх залежить від вірного підбору партнерів та їх зіграності. Важливо, щоб гравці добре розуміли один одного і знаходили загальні тактичні рішення. Під час комплектування пар потрібно враховувати манеру, стиль гри, зони, в яких грають партнери, їх взаємодії при пересуваннях. Тактика гри припускає використання гнучкого маневрування відповідно до умов, які змінюються у процесі гри.

Рекреація

Успішне вирішення завдань в процесі тренування неможливе без системи спеціалізованих засобів та умов відновлення. Питання відновлення вирішуються під час окремих тренувальних занять, змагань, у проміжках між заняттями та змаганнями, на окремих етапах річного циклу підготовки. Система профілактично-відновлювальних заходів має комплексний характер і містить засоби психолого-педагогічного та медико-біологічного впливу.

Педагогічні засоби відновлювання:

1. Раціональний розподіл навантажень у макро-, мезо-, мікроциклах.

2. Створення чіткого ритму та режиму навчально-тренувального процесу.

3. Раціональна побудова навчально-тренувальних занять.

4. Використання різноманітних засобів, методів тренування, включаючи нетрадиційні.

5. Дотримання раціональної послідовності вправ, чергування навантажень за спрямованістю.

6. Індивідуалізація навчально-тренувального процесу.

7. Адекватні інтервали відпочинку.

8. Вправи для активного відпочинку, на розслаблення та відновлення дихання.

9. Дні профілактичного відпочинку

Психологічні засоби відновлення:

1. Організація сприятливих зовнішніх умов і чинників тренування.

2. Створення позитивного емоційного фону тренування.

3. Формування значущих мотивів та прихильного ставлення до тренувань.

4. Переключення уваги, думок, самозаспокоєння, само підбадьорення,само накази.

5. Ідеомоторне тренування.

6. Психорегулююче тренування.

7. Відволікаючі заходи: читання книг, слухання музики, екскурсії, відвідання музеїв, виставок, театрів, настільні ігри

Медико - біологічні засоби відновлення:

- гігієнічні; - фізіотерапевтичні;

- раціональне харчування;

- фармакологічні.

Гігієнічні засоби відновлення:

1. Раціональний режим дня.

2. Нічний сон не менше 8-9 год. на добу.

3. Тренування у сприятливі години доби: 11.00-13.00, 19.00-21.00.

4. Збалансоване 3-4 разове харчування: 20-25% - сніданок, 40-45% - обід, 10% - підвечірок, 20-30% - вечеря добового раціону.

5. Використання спеціалізованого харчування: вітаміни, поживні суміші, соки, спортивні напої – під час, до і після вживання їжі.

6. Гігієнічні процедури.

7. Зручний одяг і взуття.

Фізіотерапевтичні засоби відновлення:

1. Душ: теплий, контрастний та вібраційний.

2. Ванни: хвойна, перлинна, сольова.

3. Лазні: 1-2 рази на тиждень – парова або сухо повітряна при температурі 80- 90*С, 2-3 перебування по 5-7 хв., не пізніше ніж 5 днів до змагань.

4. Масаж: ручний, вібраційний, точковий, сегментарний, водяний.

5. Спортивні розтирання.

6. Аеронізація – киснева та баротерапія.

7. Електросвітлотерапія – динамічні та струми Бернара, електростимуляція, ультрафіолетове опромінення.

8. Магнітотерапія, ультразвук, іонофорез. 9. Гіпероксія.

Фармакологічні засоби відновлення:

- містять в собі речовини, які сприяють відновленню запасів енергії, підвищують стійкість організму до стресу, препарати пластичної дії, речовини, що стимулюють функцію кровотворення, вітаміни та мінеральні речовини, адаптогени рослинного та тваринного походження, зігріваючі, знеболювальні та протизапальні засоби.

Харчування повинне бути збалансованим за складом, а також належним щодо енергетичної цінності, відповідати характеру, величині та спрямованості навантажень.

Відповідні заходи мають здійснюватися медичним працівником за спеціальними схемами залежно від індивідуальних особливостей спортсмена.

9. Навчальна програма гирьовий спорт

Пояснювальна записка

Дана програма складена на основі приблизної програми «Гирьовий спорт» для установ додаткової освіти », автори укладачі, І.П. Солодов, В.Б. Шван, О.А. Маркіяну, Г.П. Виноградов, В.С. Соловйов, Б.Н. Глинкин, А.Л. Атласкін, В.Ф. Тихонов. - М .: Радянський спорт, +2009.

Актуальність програми

 Пояснюється високою значимістю розвитку та культивування гирьового спорту є для України національним. Крім цього, для занять гирьовим спортом потрібні невеликі матеріальні витрати в порівнянні з іншими видами спорту, не потрібні особливі умови, складне дороге обладнання та спортивне екіпірування, що є важливим для проведення занять у шкільних секціях.

Гирьовий спорт на даний момент є не тільки видом спорту, а й засобом оздоровлення організму.

Доступність, видовищність, невибагливість розширюють коло любителів гирьового спорту і сприяють включенню масових свят, проведенню змагань, використанню його в системі фізичного виховання в освітніх установах.

Мета програми:

Фізичне і духовне вдосконалення вихованців через заняття гирьовим спортом та спілкування з колективом.

У процесі навчання використовуються наступні методи:

• пояснювально-ілюстративний;

• діяльний;

• дослідницький.

У процесі навчання передбачаються такі форми занять:

• комбіноване заняття (що поєднує в собі пояснення і практична вправа);

• типове заняття;

• групові;

• індивідуальні;

• кругова тренування;

• тестування;

• консультація;

• практикум;

• навчальна гра.

Основною формою організації та проведення навчального процесу є груповий заняття. Заняття з гирьового спорту складається з трьох частин: підготовчої, основної та заключної. Для кожної частини заняття визначаються свої завдання і засоби їх вирішення.

Підготовча частина (20% часу всього заняття) організація займаються, виклад завдань і зміст заняття, розігрів і підготовка організму до виконання спеціальних навантажень, формування постави, розвиток координації рухів та ін. Засоби. Стройові і порядкові вправи, різні види ходьби, бігу, стрибків, загально розвиваючі вправи, спрямовані на розвиток сили, швидкості, спритності, гнучкості, спеціальні підготовчі вправи з предметами і без предметів, імітація техніки вправ гирьового спорту.

Основна частина (70% часу заняття) вивчення або вдосконалення техніки вправ або окремих елементів, подальший розвиток силових, швидкісно-силових і інших фізичних якостей гиревика.

Засоби. Класичні та спеціально-допоміжні вправи гиревика, що підбираються з урахуванням першорядності швидкісно-силових вправ, а в подальшому - силові вправи, також чергування вправ, що виконуються у швидкому та повільному темпі, вправи в ізометричному і уступающем режимах роботи м'язів. Вага обтяження повинен бути варіантним: застосовуються обтяження малі, середні та максимальні, основне тренування з середніми і великими вагами.

Заключна частина (10% часу заняття): приведення організму займаються в стан відносного спокою, підведення підсумків

Очікувані результати та способи перевірки їх результатів

• Оволодіння всіма знаннями й уміннями відповідно до програмним матеріалом.

• Успішну здачу контрольних нормативів з ЗФП.

• Високий рівень фізичної підготовки учнів як майбутніх захисників Вітчизни.

• Високий рівень морально-вольових якостей і певну систему ціннісних орієнтацій.

• Готовність подальшого вдосконалення спортивної майстерності в інших навчальних закладах по даному виду спорту.

Способами перевірки результатів є: контрольні випробування, тестування, контрольні змагання.

Практична частина

Основи техніки.

Техніка виконання вправ змагань: ривка, поштовху, поштовху по довгому циклу. Біомеханічні основи змагальних вправ, особливості взаємозв'язку рухових якостей і параметрів техніки рухів. Індивідуальні особливості техніки при виконанні вправ.

Спортивне тренування.

• Ривок лівою, правою рукою. Окремо і почергово;

• Поштовх гир двома руками;

• Поштовх двох гир по довгому циклу.

Вага гир 8,16,24,32 кг підбирається залежно від ступеня підготовленості, власної ваги і реалізовуються в даному випадку завдань.

Класичні вправи в процесі тренування виконуються з великою кількістю повторень до настання значного стомлення, з метою максимально збільшити силову витривалість, як основна якість в гирьовому спорті.

Можна нескінченно довго розвивати силову витривалість більшою кількістю повторень, але якщо немає базової сили, то процес цей буде довгим і малоефективним. Для розвитку базової сили використовуються наступні вправи:

• Жим штанги лежачи;

• Жим штанги стоячи;

• Присідання зі штангою на плечах;

• Станова тяга;

• Взяття штанги на біцепс.

У тренувальний процес обов'язково входять специфічні вправи:

• Швунг штанги;

• Ривок штанги в стійку;

• Полу-присід зі штангою на плечах;

• Багаторазові вистрибування з полу-присіду зі штангою на плечах.

Для розвитку спеціальної сили рекомендується виконувати (по можливості) вправи з важкими гирями. Це пов'язано з особливостями конфігурації снаряда, а отже, з особливостями уживаного хвата, подоланням сил, що діють в різних напрямках.

Загальна підготовка

Підтягування, віджимання від підлоги, брусів, кросова підготовка.

Велику увагу в своїй програмі я приділяю силовому жонглюванню.

Жонглювання гирями розвиває, крім силових, координаційні здібності, а також підвищує інтерес до занять гирями.

Види жонглювання:

• Індивідуальне (обертання від себе, обертання на себе);

• Жонглювання в парах (однієї гирею, зустрічне - двома гирями);

• Жонглювання в трійках (одночасно двома, трьома гирями);

• Жонглювання в четвірках (двома і зустрічний чотирма гирями);

• Окремі елементи: обертання перед собою, за спиною, кругові рухи у вертикальній і горизонтальній площині.

Примітка:

Ефективність навчально-тренувального процесу залежить від раціональної організації занять, вибору оптимального дозування навантаження і ретельного обліку індивідуальних і статевовікових особливостей вихованців.

10. Нагороди

Нагороди відділу освіти та адміністрації:

*1 місце в обласному огляді «Таланти твої Україно» 2006р.

*за активну участь в спортивно-масовій роботі району, 2007р.

*за успіхи досягненні у справах навчання і виховання підростаючого покоління, високу професійну майстерність, громадську діяльність, 2007р.

*за 2 місце у районній спартакіаді серед вчителів з легкої атлетики, 2007р.

*за 2 місце в районній спартакіаді вчителів з бігу, 2008

*за активну участь в обласній спартакіаді школярів, 2008 р.

* за успіхи досягненні у справах навчання і виховання підростаючого покоління, високу професійну майстерність, громадську діяльність, 2009р.

*за досягнення високих результатів в змаганнях Всеукраїнських сільських ігор Овідіопольського району., 2012

*за підвищення ефективності фізкультурно-спортивної роботи, підготовку переможців для участі в змаганнях з різних видів спорту серед школярів, 2014

* за активну участь в житті школи та досягнення високих результатів у районних змаганнях, 2015

* Грамота управління у справах фізичної культури та спорту Одеської облдержадміністрації. За вагомий внесок у розвиток фізкультурно-спортивного руху в Одеській області., 2015р.

* за великі дозягнення у Всеукраїнських літніх спортивних іграх Овідіопольського району, 2015.

* за підготовку команди до змагань з волейболу (юнаки) районної та областної спартакіади учнів загальноосвітніх навчальних закладів, 2015 р.

 

Тренерські нагороди:

*за 3 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з баскетболу, 2013

*за 2 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з волейболу серед жінок, 2014 р.

*за 1 місце в змаганнях Кубок Одеської області з гирьового спорту,2015р.

*за 3 місце в обласній спартакіаді учнів ЗОШ з волейболу, 2007

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з гирьового спорту, 2012

* за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з настільного тенісу, 2012

*за 2 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з перетягування канату, 2012р.

*за 3 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з вольної боротьби, 2012

*за 3 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з перетягування канату, 2007

*за перше місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з гирьового спорту, 2007

*за 3 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району в легкоатлетичному кросі, 2005

*за 3 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з армрестлінгу, 2005

*за 2 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з перетягування канату, 2007

*за 3 місце в першості Одеської області з гирьового спорту, 2012

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з гирьового спорту, 2005

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району серед команд сіл та селищ, 2006

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з гирьового спорту 2010

*за 3 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з настільного тенісу, 2011

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з волейболу серед жінок, 2011.

* за 2 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з настільного тенісу, 2015

* за 1 місце в загальному заліку Всекураїнських літніх сільских спортивних ігр Овідіопольського району, 2015

* за 1 місце у районних змаганнях з волейболу (юнаки) районної спартакіади учнів загальноосвітніх навчальних закладів, 2015 р.

* за 1 місце у Всеукраїнських літніх сільских спортивних іграх Овідіопольського району з волейболу серед чоловіків, 2016 р.

* за 1 місце команди "Авангард" у чемпіонаті Одеської області з гирьового спорту серед школярів, 2016.

* за 2 місце команди "Перлинка" у чемпіонаті Одеської області з гирьового спорту серед школярів, 2016.

 

Нагороди з гирьового спорту:

*за 3 місце на Кубку Одеській області з гирьового спорту, 2015

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з гирьового спорту

*за 3 місце в першості Одеської області ФСО «Динамо», 2013

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району,2015

*за 1 місце з нагоди 70-ти річчя Перемоги смт. Авангард, 2015

*за 3 місце «Краще спортивне село» за програмою обласних сільських спортивних ігор Одещини, 2013.

*за 3 місце у фінальних змаганнях Малих Олімпійських ігор 2012 р.

*за 2 місце у фінальних змаганнях Малих Олімпійських ігор 2015 р.

*за 1 місце в змаганнях присвячених Дня Перемоги, 2011

*за 3 місце в змаганнях «Дай волю емоціям», 2012

*за 2 місце в першості області, 2012

*за 3 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району, 1997

*за 3 місце в змаганнях обласних літніх сільських ігор Одещини, 2006

*за 2 місце за програмою трударів області, 2002

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району, 2004

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району, 2003

*за 2 місце в спартакіаді колективів фізкультури, 1999

*за 1 місце присвяченому Дню села Петродолинське, 2012

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району, 2006

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району, 2005

* за 2 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Одещини серед сільських та селищних рад, 2008

*за 3 місце у фінальних обласних спортивних іграх Одещини, 2011

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району, 2007

*за 1 місце з нагоди Дня незалежності України, 2010

*за 2 місце у фінальних обласних спортивних іграх Одещини, 2010

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району, 2005.

*за 1 місце в змаганнях з нагоди 87-ої річниці заснування смт.Авангард,2015.

*за 3 місце серед чоловіків (85 кг) у чемпіонаті Одеської області з гирьового спорту, 2016р.

за 2 місце у командній першості чемпіоната Одеської області з гирьового спорту, 2016р.

Нагороди з настільного тенісу:

*самий юний учасник змагань присвячених Дню Залізничника, 1989

*2 місце у спартакіаді спортивних сіл Овідіопольського району, 1996

*за 1 місце у змаганнях присвячених Дню Залізничника України, 2002

*за 1 місце у першості Петродолинського, 2000

*за 3 місце у змаганнях з нагоди 28ї річниці Дня міста Теплодар, 2009

*за 1 місце у змаганняз з нагоди «Дня фізкультури та спорту»,2011

*за 1 місце у змаганнях «Ренесанс», 2011

*за 3 місце у першому міжприходському турнирі з настільного тенісу, 2016 р.

 

Нагороди в пауерліфтінгу:

*за 3 місце « Меморіал Г.А.Колесника», 1996

*за 3місце на обласних студентських іграх, 1997

*за 3 місце в першості ВУЗів, 1998

*за 3 місце в першості ВУЗів, 1999

*за 1 місце в чемпіонаті ОДМорУ,1999

*за 1 місце в чемпіонаті ОДМорУ,2000

*за 1 місце*за 1 місце в чемпіонаті ОДМорУ,2001

*за 1 місце з нагоди 90 річчя Овідіопольського району

 

Нагороди з волейболу:

*1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району,чоловіки, 2015

*1 місце, фінальна частина чемпіонату Одеської області серед трударів, 2002

*1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району, 2000

*за 2 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району, 1999

*за 3 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району, 2004

*за 1 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району, 2005

*за 1 місце серед чоловічих команд Кубок «Районної газети», 2009

*за 3 місце «Повітряний бій», 2010

*за 2 місце «Кубок Петродолинського», 2011

*за 1 місце Ренесанс, 2011

*за 3 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району з пляжного волейболу, 2009

*за 1 місце до Дня Перемоги, 2010

*за 1 місце до Дня Перемоги, 2012

 

Нагороди з армспорту:

*за 3 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району,,2004

*за 3 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району,2006

*за 3 місце з нагоди Дня незалежності України, 2010

*за 1 місце з нагоди дня фізкультури та спорту, 2008

*за 2 місце з нагоди дня села Великодолинське 2015

*подяка за участь у фестивалі Дня фізичної культури і спорту2015

Нагороди с футболу:

*за 2 місце в змаганнях Всеукраїнських літніх сільських ігор Овідіопольського району,1999

*за 2 місце в спартакіаді трударів області, 2001

 

Нагороди дитячого будинку:

*за результатами навчально-виховної роботи за 2011-2012 навчальний рік. За спортивний дух та досягнення вихованців дитячого будинку, активну участь в творчому житті колективу.

*за проведення Малих Олімпійський ігор, 2013

*Благодарность за проведення Малих Олімпійський ігор, 2014

11. Список використаної літератури

1. Бех І. Д. Концепція виховання особистості. / І. Д. Бех / Рідна школа. – 1991. – № 5. – с. 40–47.

2. Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково-методичний посібник. / І. Д. Бех / – К.: ІЗМН, 1998. – 204 с.

3. Брутман, В.И. Проблеми социальной защити сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, и юних одиноких матерей / В.И. Брутман, С.Н. Ениколопов, М.Г. Панкратова. – М.: Педагогика, 1994.

4.Григорьев, С.И. Теория и методология социальной работи / С.И. Григорьев. – М.: Феникс, 1994.

5.Олиференко, Л.Я. Социально-педагогическая поддержка детей группи риска: учеб. пособие для студентов висш. пед. заведений / Л.Я. Олиференко, Т.И. Шульга, И.Ф. Дементьева. – М.: Академия, 2002.

6.Темникова, Л.А. Теория и методика социальной работи / Л.А. Темникова: учеб. программа. – Калуга: Изд-во КГПИ, 1993.

7.Мухина В.С. Психологическая помощь детям, воспитывающимся в учреждениях интернатного типа // Лишенные родительского попечительства: Хрестоматия / Под ред. В.С. Мухиной. М., 1992. С. 113-122

8. Стребелева Е.А. (ред) Дети-сироты: консультирование и диагностика развития М.: Полиграф сервис, 1998.