НАШ МУЗЕЙ «ПОТІК ЧАСУ» – НАЙКРАЩИЙ!

НАШ МУЗЕЙ «ПОТІК ЧАСУ» – НАЙКРАЩИЙ!

Наказом департаменту освіти та науки Одеської міської ради від 22.12.2020 року №308 «Про підсумки проведення міського огляду – конкурсу на кращий музей у закладах освіти м.Одеси», у номінації «Кращий історико-краєзнавчий музей у закладах освіти, історичний музей «Потік часу», керівник – Іванова Світлана Володимирівна визнаний кращим, за що отримав перше почесне місце!

Ця перемога – результат роботи наших дітей та вихователів. І не лише тих, хто допомагав готувати нашу відеопрезентацію, а і тих, хто бере участь в його роботі – різних проектах і презентаціях, дослідницькій роботі і поповненні музейних експонатів. Гості заходів або запрошені учасники наших проектів завжди з теплотою відзиваються про дітей, хвалять їх, готові приходити до нас у свій вільний час і навіть просять їх запросити знову.

Шлях до успіху був довгий – ми пройшли усі сходинки: 3 місце, 2 місце і, нарешті -1-е! Хоча наш музей молодий, є багато шкільних музеїв, що налічують десятки років. І дітей у нас менше, ніж у школах, і відсутня мотивація у вигляді гарної оцінки по історії.

             І, проте, саме наш музей визнаний кращим. Такій його оцінці сприяв частково і новий формат проведення конкурсу – на основі відеопрезентацій. Це дало нам можливість продемонструвати деякі наші проекти і розповісти про них, показати результати соціального партнерства, дати оцінку дітьми і викладачами роботи музею. Зазвичай цей аспект залишався поза увагою при традиційному відвідуванні музею комісією.

            Перше місце – це дуже почесно та  чудово, але це не самоціль. Музей –є культурним центром «Перлинки», і мета його роботи – розвиток дітей, їх творчих здібностей, формування інтересу до історії рідного краю і до людей, що творили цю історію, до процесу пізнання в цілому, підвищення культурного рівня, нарешті, соціалізація. Ці напрямки є  складовою частиною інноваційного аспекту педагогічної науки -музейної педагогіки. Вона природно вписується в основну концепцію нашого дитячого будинку – становлення особистості дитини-сироти, формування його характеру, стимулювання здібностей, соціальна адаптація. Особливо хочеться відмітити таких вихованців: Євген, Остап, Євгеній, Любов, Карина, Микита, Кирило, Андрій та Микита.

        Тому перше місце на конкурсі музеїв – це  успіх усього нашого  колективу: дітей та дорослих, керівництва та спонсорів.